Ești nou pe piață și rezultatele întârzie să apară? Mulți antreprenori la început de drum aleg să se ocupe singuri de prezența online a brandului pe care îl administrează. E mai avantajos așa. Însă, dacă îți scrii textele sau îți faci strategia de conținut după ureche, e ca și cum ai vorbi cu pereții.
Marketingul digital înseamnă mai mult decât pare la prima vedere. Este un domeniu foarte versatil și dinamic, care nu-ți oferă luxul de a lua o pauză. Tendințele se schimbă constant, iar tu trebuie să te adaptezi în consecință. Tocmai de aceea, lipsa colaborării cu o agentie copywriting s-ar putea să-ți dezechilibreze afacerea. Însă, există și alte semne că te sabotezi singur – descoperă-le în rândurile următoare.
5 semne că te sabotezi singur
Majoritatea freelancerilor au impresia că își pot gestiona pe cont propriu business-ul. Nu este un lucru negativ, ba din contră, cu cât te implici mai mult, cu atât brandul va căpăta un aer personalizat și autentic.
Însă, în cazul mesajelor, ai nevoie de viziunea unui expert pentru a obține reacțiile dorite din partea audienței. Iată 5 semne că ești pe drumul greșit:
- Nu folosești CTA-uri – Orice text de promovare ar trebui să se încheie cu un îndemn la acțiune care să-i intrige pe clienți. Un simplu “Contactează-ne acum” nu e suficient pentru a converti o pagină de vânzare. Ai nevoie de exprimări mai puternice, care să includă beneficiile directe.
- Oamenii nu înțeleg ce vinzi – Dacă mesajele tale sunt vagi, clienții se vor simți confunzi și nu vor face nicio acțiune care să-ți sporească vizibilitatea. Textele tale vor trece pur și simplu pe lângă ei. Un profesionist în servicii copywriting te poate ajuta să-ți adaptezi abordarea.
- Prea mult focus pe brand – Prezentarea business-ului în fața audienței este asemenea unui first date. Dacă vorbești prea mult despre tine nu ai nicio șansă să mai mergi la o a doua întâlnire. Clienții vor să se simtă apreciați, vor să vadă că le poți oferi o experiență personalizată, pe lângă produse sau servicii calitative.
- Inconsistență în stil – Dacă postările din social media par scrise de mai multe persoane, clienții tăi îți vor percepe afacerea ca pe una neprofesionistă. Un copywriter te poate ajuta să păstrezi un nivel optim de consecvență în crearea mesajelor de marketing. De asemenea, îți va oferi suportul necesar pentru crearea unei voci de brand recognoscibile.
- Texte prea lungi/prea scurte – Mesajele tale trebuie să fie concise pentru a reține atenția, dar suficient de detaliate pentru a convinge. Prea multe informații plictisesc, iar prea puține creează confuzie. Trebuie să găsești un echilibru perfect între cele două, însă, e esențial să adaptezi strategia în funcție de caracteristicile fiecărui canal în parte.
Simți și tu că-ți sabotezi afacerea? Colaborarea cu o echipă de experți în servicii de copywriting te poate scuti de sentimentul de vinovăție și de rezultatele inconsecvente. Trebuie doar să le verifici dinainte credibilitatea pe piață.
Ține cont de sfaturile de mai sus și pregătește-ți să-ți dublezi vânzările și impactul în rândul audienței!
