Care este secretul unei călătorii de succes?

Mulți vor începe imediat să enumere: o valiză corect ambalată, un traseu pre-planificat, excursii interesante, rezervarea unui hotel confortabil și așa mai departe. De fapt, totul este mult mai ușor! Pentru a obține o adevărată plăcere din restul, trebuie să faceți 2 lucruri. Primul este de a alege o țară pentru a călători. Al doilea este de a găsi un operator de turism de încredere.

Alegerea corectă a unui operator de turism este una dintre garanțiile cheie ale unei vacanțe reușite și confortabile. Sarcina operatorului de turism este să vă ofere servicii de cea mai bună calitate și să vă asigurați că vacanța dvs. nu este umbrită de nuanțe negative. În România, un număr mare de operatori de turism își oferă serviciile, majoritatea fiind jucători experimentați pe piața turistică a țării și în străinătate. Pentru a alege un furnizor decent de servicii, ar trebui să acordați atenție unor indicatori-cheie ai companiei.

Serviciul de bagaje

Operatorul de turism este legătura finală în lucrul cu clientul, acesta interacționează cu toată infrastructura inclusă în pachetul de turism. Lanțurile de hoteluri, companiile de transport, companiile aeriene, companiile, birourile de excursii, agențiile de asigurări și băncile nu reprezintă o listă completă a agențiilor cu care operatorul de turism funcționează, astfel încât serviciile furnizate consumatorului să corespundă indicatorilor maximi de calitate. Prin urmare, este atât de important pentru turist să aleagă un operator de turism care are un bagaj solid de experiență în sectorul turismului, deoarece de-a lungul anilor a fost depistată cooperarea cu toate sectoarele, iar furnizorii lipsiți de scrupule au fost eliminați.

Companii partenere în străinătate

Prețul final al pachetului de turism este format, de asemenea, de către operatorul de turism, astfel încât aceeași ofertă poate avea un preț diferit. Dacă vorbim despre o excursie standard, prețul poate să difere ușor, dar când se formează o comandă individuală, diferența poate fi semnificativă. Dacă doriți să deveniți client al unui tur VIP sau al unui tur individual, acordați atenție tipului de parteneriat pe care îl aveți la operatorul turistic ales. În majoritatea cazurilor, prețul final va depinde de acest lucru. Condițiile de parteneriat cu lanțuri hoteliere bune, companiile aeriene fiabile și dreptul la această reprezentare îi conferă operatorului de turism anumite avantaje și reduceri.

Profilul operatorului de tur

Nu ultimul rol este jucat de faptul cat de larg este profilul tur operatorului. O largă specializare sau, dimpotrivă, un profil îngust are avantajele și dezavantajele sale, totul depinde de tipul de traseu care te interesează direct. Dacă sunteți mulțumit de traseele oferite de o companie cu profil redus, puteți plasa în siguranță comanda, deoarece destinațiile mai puține indică faptul că munca pe care o desfășoară este cât mai eficientă și calitatea serviciilor oferite este perfecționată. Dezavantajul este oferta limitată, motiv pentru care companiile cu profil larg au mai multe oportunități pe piața turismului. De asemenea, factorul determinant este cererea de viză pentru țările cu regim de vize, aici nu este importantă lățimea profilului companiei, acordați atenție modului în care operatorul dvs. de turism lucrează cu consulatele.

În cele din urmă, alegerea depinde numai de dvs., dar merită făcută, concentrându-se pe specificul activităților și experienței companiei, familiaritatea cu recenziile clienților va fi, de asemenea, utilă. Nu uitați de aceste criterii simple, urmați recomandările pentru alegerea corectă a operatorului de turism, iar vacanța dvs. va fi colorată, plăcută și lipsită de momente negative.

Despre Christian Tour

Devenind cel mai mare operator de turism de vacanta din România, cu peste 19 ani de experienta în turism, Christian Tour a făcut din imposibil, posibil și construit „Cate un drum spre fiecare vis”, acesta fiind sloganul cu care ne identificam și totodată varianta metaforica, rafinata, o promisiune . Compania Christian Tour a fost fondată de Cristian Pandel și activează din anul 1997 pe piața vacanțelor, fiind unul dintre cele mai longevive şi apreciate branduri de turism din tară. Touroperatorul deține 40 de agenții proprii în România și are o prezența puternică și peste hotare, în Polonia, Serbia, Republica Moldova, Grecia, Turcia, Spania iar recent a început expansiunea și în Statele Unite ale Americii .