În ciuda celor mai bune progrese tehnologice, furtul de identitate și frauda cu carduri de credit sunt încă probleme enorme pe Internet. Artiștii înșelători construiesc în mod obișnuit magazine online false care există pentru a vă fura numărul cardului dvs. de credit , pentru a primi o plată de la dvs. și pentru a vă trimite în schimb junk (sau chiar nimic). Dacă nu știți cum să vedeți o pagină suspectă de check-out pe un site web, vă puneți în pericol . Din fericire, există mai multe calități fiabile, care au în comun situații de verificare a situațiilor de plată și le explicăm cum le găsim și ce înseamnă mai jos.

Căutați „HTTPS” în bara de adrese

Când ajungeți la o pagină nouă de check-out pe care nu ați mai folosit-o, verificați bara de adrese a browserului pentru „https: //” care precede adresa site-ului web. Acest protocol înseamnă literalmente „http sigur”, iar companiile care îl utilizează sunt obligate să ia anumite măsuri pentru a proteja confidențialitatea informațiilor clienților. Pentru a obține un protocol https de lucru, un site web trebuie să achiziționeze o criptare puternică de la gazda web sau să o instaleze și să obțină un certificat de securitate de la o autoritate recunoscută. Go Daddy , una dintre cele mai mari companii de gazduire web din domeniul afacerilor, descrie serviciul https ca „criptare puternica de 256 de biți”, ceea ce ar face aproape imposibil ca hackerii să vă intercepteze datele personale.

exchange of money on the internet isolated

În plus, majoritatea browserelor web (inclusiv Internet Explorer și Mozilla Firefox) fac un pas înainte și verifică securitatea oricărui site https înainte de a vă conecta. Întrucât toate site-urile https trebuie să aibă instalat un certificat de securitate verificat, browserul dvs. va verifica adesea valabilitatea respectivului certificat și vă va avertiza dacă acesta a expirat, a fost falsificat sau nu. „Dacă certificatul nu mai este valabil, veți primi o pagină de eroare care indică motivul pentru care certificatul nu este valid și nu veți putea accesa acel site”, explică Firefox . Prin urmare, dacă sunteți conectat la un site https fără probleme, există foarte puține șanse să întâmpinați probleme de securitate.

O politică de returnare clară

Există anumite componente de bază pe care fiecare vânzător online corect trebuie să le aibă și o politică de returnare clar menționată este cea mai importantă dintre ele. Dacă sunteți precaut să cumpărați ceva de pe un anumit site web, ar trebui să începeți imediat să vă întrebați ce drepturi aveți dacă vă trimit un articol rupt sau deteriorat. Orice site care realizează un serviciu legitim, care nu este înșelător , va oferi o politică de returnare pentru a acoperi aceste și alte plângeri comune. Lipsa uneia sau a celui care o face inutil de complexă pentru a se califica pentru o rambursare, este un semn al unui vânzător cu un truc în mânecă.

Un număr de telefon al serviciului pentru clienți

Un alt semn al unei companii care nu are nimic de ascuns este un număr de serviciu gratuit pentru clienți. Căutați orice pagină pe site-ul „contactați-ne” sau ceva similar și verificați dacă oferă asistență telefonică. Dacă este afișat un număr, dați-i un apel și asigurați-vă că puteți ajunge la o persoană în direct.

Rețineți că acesta este un semn care trebuie luat în considerare în raport cu ceilalți factori. Suportul numai pentru e-mail nu este neapărat rău, mai ales dacă site-ul folosește https, afișează un certificat de securitate valabil și oferă o politică de returnare echitabilă. În lipsa unor astfel de lucruri, suportul exclusiv prin e-mail (sau fără mijloace de suport postate) este extrem de ciudat, deoarece sugerează o companie care nu dorește să fie contactată după o vânzare.

Verificați extensii de domenii de încredere

Uneori, extensia de domeniu a unui site este o cauză a suspiciunii. Feriți-vă de site-urile web care utilizează extensii de tip trei, cum ar fi .biz, .tk și .us, deoarece aceste domenii sunt foarte ieftine pentru a fi înregistrate și sunt adesea achiziționate în cantități în masă de către înșelători. Rețineți că acest concept nu funcționează în sens invers – doar pentru că .com, .net și .org sunt cele mai puternice extensii de domenii care nu le fac automat în siguranță. La fel ca absența unui număr de servicii pentru clienți, steagurile roșii ar trebui să crească doar dacă o companie folosește o extensie de domeniu ieftin în combinație cu mai multe semne de avertizare.